Subject: CRD6 ülevõtmine Eesti õigusesse
From: "Anna Daniel [COBALT]" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Monika Koolmeister [COBALT]" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:34:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun seoses 31. mail 2024 vastu võetud pangandusdirektiivi muudatuste 
(CRD6 ehk direktiiv (EL) 2024/1619) ülevõtmisega Eesti õigusesse. Kas 
Rahandusministeerium on juba koostanud või asunud koostama seaduseelnõud 
CRD6 ülevõtmiseks? Kui jah, kas oskate öelda, millal eelnõu plaanitakse 
avaldada? Kas on teada muid asjaolusid, mis võivad mõjutada seda, millal või 
kuidas CRD6 üle võetakse?

Ette tänades ja lugupidamisega

Anna Daniel

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

Käesoleva e‑kirja saatja on COBALT büroo​Eestis 
ja sellele kohalduvad ​järgmised
​  <https://www.cobalt.legal/ee/disclaimer> tingimused ja 
<https://www.cobalt.legal/ee/terms_and_conditions> üldtingimused.

Anna Daniel

Advokaat

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Eesti

www.cobalt.legal